بالفيديو ياسمين عبدالعزيز عن العوضى مينفعش أطلع أتكلم في ومش خيانة خالص
ايجي ناو EgyNow
2024-5-7T02:14:43+03:00

ايجي ناو : مصر الان - أخبار محلية : بالفيديو.. ياسمين عبدالعزيز عن العوضى: مينفعش أطلع أتكلم في ومش خيانة خالص، التالي وكان بدايه ما تم نشره هي بالفيديو ياسمين عبدالعزيز عن العوضى مينفعش أطلع أتكلم في ومش خيانة خالص الثلاثاء 07 مايو 2024 02 14 ص وشوشة جيجي .، والان تابعومعنا التفاصيل والمعلومات الواردة


بالفيديو.. ياسمين عبدالعزيز عن العوضى: مينفعش أطلع أتكلم في ومش خيانة خالص الثلاثاء 07/مايو/2024 - 02:14 ص وشوشة جيجي محمود كشفت الفنانة لأول مرة، أسباب طلاقها من الفنان أحمد العوضي، خلال حلولها ضيفة على برنامج «صاحبة السعادة»، مع الإعلامية إسعاد يونس، على شاشة «dmc».وقالت ياسمين عبد العزيز أنا عارفة أن أحمد العوضي بيحبني وهو عارف أني بحبه بعيدا عن في سبب من الأسباب مينفعش أطلع أتكلم فيه ومش خيانة خالص وفي ناس مش بيعملوا حاجات بقالهم فترة غير أنهم يأذوني.وقالت ياسمين عبد العزيز أنا مش هينفع أتكلم في تفاصيل الموضوع والجمهور اللي بيحبونا عايزنا مع بعض لأنهم حبونا مع بعض وفي ناس بتتمنى لينا الشر والأذي هما قاعدوا يقولوا أننا شوفنا بعض في حفل سحور برمضان، ودا محصلش خالصةيا جماعة ارحمونا بجد بلاش كلام بيتقال كدب.وأضافت من ساعة ما الطلاق ما حصل وأنا حاسة أني في حاجة في قلبي وجعاني ومش عارفة لو شفته في مكان عام هعمل أيةووطول الوقت بهرب بفتح كل مواقع التواصل الاجتماعي الاقي صورنا مع بعض بتوجع أوي وبالذات لو أنتِ كمان بتحبي الشخص دا.


تفاصيل اكثر من المصدر الان

نشير الى ان هذه هي تفاصيل بالفيديو.. ياسمين عبدالعزيز عن العوضى: مينفعش أطلع أتكلم في ومش خيانة خالص،وتم نقلها من وشوشة نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

تابع جديدنا

اخبار فلسطين الان

الاكثر مشاهدة اليوم

احدث الأخبار