أنا بربي اللي بييبجوا المطعم هجوم على ماما دهب بسبب أسلوبها ومتابعون بتستغل الأمومة والأكل مش حلو
ايجي ناو EgyNow
2024-5-4T14:44:37+03:00

اخبارالمنوعات، السبت 04 مايو 2024 02 42 م خلال الساعات الماضية، تعرضت .،أنا بربي اللي بييبجوا المطعم هجوم على ماما دهب بسبب أسلوبها ومتابعون بتستغل الأمومة والأكل مش حلو،حيث يتابع الكثير من الناس بمشاهدة ومتابعه الاخبار، و يظهر ان هذا الموضوع يرتفع معدل البحث عن التاليأنا بربي اللي بييبجوا المطعم- هجوم على ماما دهب بسبب أسلوبها.. ومتابعون: بتستغل الأمومة والأكل مش حلوفي مواقع التواصل الاجتماعي و علي محركات البحث بشكل متواصل ، لذا نتابع معكم تفاصيل ومعلوماته كما وردت من المصدر المكتوب بالاعلى تابعونا لمعرفة التفاصيل الان.


السبت 04/مايو/2024 - 02:42 م

خلال الساعات الماضية، تعرضت ماما دهب الشهيرة بفيديوهاتها على السوشيال ميديا، لموجة كبيرة من الانتقادات بسبب تصريحاتها بعد ظهورها في أحد البرامج التليفزيونية. 

هجوم على ماما دهب بسبب أسلوبها

وتعرضت ماما دهب لهجوم كبير من مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي، وذلك بسبب تعمدها معاملة زبائنها بأسلوب غير لائق في مطعمها بمنطقة وسط البلد.

هجوم على ماما دهب بسبب أسلوبها

وانتقد مستخدمو مواقع التواصل الاجتماعي أسلوب التحكم التي تتبعه ماما دهب في تعاملها مع زبائنها خاصة الشباب الصغار الذين يترددون على مطاعمها، مع محاولاتها لفرض أسلوب الأمومة على زبائنها.

ورأى جمهور السوشيال ميديا، أن ماما دهب تقدم طعاما أقل من العادي، ولذلك تتجه إلى أسلوب المحاضرات والتمية البشرية لتزداد شهرتها وتصبح ترند.

وفي آخر ظهور لها في أحد البرامج التليفزيونية، دافعت ماما دهب عن نفسها قائلة: الحرية لا يجب أن تكون مُطلقة، ده أكل عيشي وباب رزقي، ويعني إيه أحرار، إحنا في مجتمع شرقي له أصول وقواعد، والمطعم مساحته صغيرة ويستقبل شباب وفتيات من كل طبقات المجتمع ولا يصح أن يصدر انطباع غير لائق للمكان.

وتابعت: أنا مش بتكلم عن لبس البنات، أو إنها ماسكة سيجارة، أو الخروج مع الأصدقاء أو البوي فريند، لكن مينفعش يكون فيه ألفاظ خارجة، بنات كتير بيختلفوا معايا، بقول لهم مينفعش يبقى فيه شباب قاعد وضحكتك تجيب آخر الشارع، وأنا بحافظ على سمعة مكاني، وأنا بربي اللي بيبجو المطعم.

تعليقات السوشيال ميديا على أسلوب ماما دهب

وقال مستخدم، وأنا إيه يجبرنى أقعد ساعة أو اتنين ف الشارع عشان آكل وبعدين أنا نازله آكل ولا نازلة اسمع محاضرة هي أوفر أوى وإحنا اللي وصلناها لكده.

تعليقات السوشيال ميديا على أسلوب ماما دهب

وقال آخر، يا ريت تحسن المعاملة شوية، وهي مضغوطة بتاخد مقابل لده محدش ليه ذنب فيه، ربنا يصلح حالها.

تعليقات السوشيال ميديا على أسلوب ماما دهب

بينما على آخر: بسيطة اللي عايز ياكل ويسمع محاضرة تمام اللي مش عايز بسيطة برضو مترحش اللي يروح يستحمل، واللي ميرحش براحته دعوا الخلق للخالق.

تعليقات السوشيال ميديا على أسلوب ماما دهب

وقال آخر، أكلها أقل من العادي واللي بتعمله ده نوع من أنواع التسويق، معظم اللي بيروح عندها رايح للتجربة دي وعلشان يسمع الكلمتين بتوعها دول.



تفاصيل اكثر من المصدر الان

نشير الى ان هذه هي تفاصيل أنا بربي اللي بييبجوا المطعم- هجوم على ماما دهب بسبب أسلوبها.. ومتابعون: بتستغل الأمومة والأكل مش حلو،وتم نقلها من القاهرة 24 نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

تابع جديدنا

اخبار فلسطين الان

الاكثر مشاهدة اليوم

احدث الأخبار